Blog

گنبد فلزی مسجد در لبنان

گنبد فلزی مسجد در لبنان

ساخت دو عدد گنبد فلزی در کشور لبنان توسط مجموعه گنبدسازی و گلدسته سازی لطیفی

09122480802

ساخت گنبد استیل طلایی میرور با روش رول فورمینگ با گرید 304 در کشور لبنان واقع در منطقه جبیل ، شهرک معصیره

مرکز اسلام امام علی (ع)

این دو عدد گنبد که به سفارش حاج کاظم دارابی در کشور لبنان توسط تیم فنی و مهندسی گنبد سازی لطیفی ساخته شده ، در این پروژه دو گنبد وجود دارد که قطر گنبد پایین 4 متر و قطر گنبد و بالایی 6.5 متر می باشد ، نوع قوس گنبد کوچک قوس نار ایرانی بوده و گنبد بزرگتر دارای قوس عربی می باشد ، که این طراحی بر اساس سفارش مشتری برای نشان دادن وحدت بین مسلمانان عرب زبان و ایرانی شکل گرفته است .

نحوه ی اجرای گنبد استیل در لبنان

ابتدا آهن آلات مورد نیاز برای ساخت این دو گنبد در مجموعه گنبد سازی لطیفی نورد شده و یک بار مونتاژ اولیه شده و طبق برداشت و شاپ برداری دقیق تمامی ورق های مورد نیاز برش و رول فرم شده و بعد از بسته بندی داخل پالت قرار داده شده و به کشور لبنان حمل شده ، و پس از اعزام تیم اجرایی مجموعه گنبد سازی لطیفی ، این دو گنبد ظرف مدت 9 روز دوباره مونتاژ و نصب شده است .

گنبد سازی / گلدسته سازی

گنبد سازی در لبنان و عراق

مجموعه گنبد و گلدسته سازی لطیفی آماده ساخت انواع گنبد و گلدسته برای مساجد در داخل کشور و کشور های همسایه می باشد .

تلفن تماس : 00989122480802

00989122480802 :WhatsApp

القبة والمزهرة الحساسة

بناء قبة و بناء المآذن في الدول العربية

00989122480802 :WhatsApp

 

ساخت گنبد فلزی مسجد در لبنان یکی از پروژه های پایاسازان پارس بوده است که با انتقال گنبد فلزی از پیش ساخته شده به کشور لبنان انجام شده است. ساخت گنبد فلزی استیل روکشدار طلایی و یا نقره ایی ( اسکلت فلزی )، نصب سریع و آسان برای داخل کشور و کشورهای همسایه ، قطعات گنبد قابل ساخت و مونتاژ و بسته بندی آسان و بدون خش خوردگی تحویل درمحل ، ظاهری زیبا ، وزن کم ، و دوام بالا (در صورت اجرای صحیح و اصولی) از مزایای گنبد فلزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استعلام قیمت